برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۷ آذر ۱۳۹۷

سهم شما از یلدای شگفت‌انگیز دیجی کالا چقدر است؟

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

[quote align=”left”]از امروز تا پایان یلدای شگفت‌انگیز، کمیسیون گروه‌های کالایی در سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا به‌طور متوسط 20% افزایش یافت.[/quote]

یلدای شگفت‌انگیز فرصتی است که هر ساله دیجی کالا به مشتریان خود می‌دهد تا کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های فوق‌العاده خریداری کنند و تجربه یک خرید هوشمندانه را داشته باشند. اما امسال پس از رونمایی از سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا این پتانسیل ایجاد شده تا علاوه بر مشتریان، همکاران فروش دیجی‌کالا هم بتوانند از این رویداد بزرگ بهره‌مند شوند و درآمد خود را تا چندین برابر افزایش دهند.

عوامل تاثیر گذار بر درآمد شما در سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا از این قرار هستند:

  • تعداد کالاهای به فروش رفته
  • تعداد سفارشات
  • کمیسیون سفارشات
  • تعداد مشتریان هدایت‌شده به دیجی‌کالا

حال بیایید این عوامل را برای موقعیتی مثل یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا بررسی کنیم.

تعداد کالاها

تعداد محصولات دیجی‌کالا، سال پیش نزدیک ۵۰ هزار محصول بود. اما امسال در مرز 1 میلیون کالاست و این یعنی ۲۰ برابر شدن تنوع محصولات و تاثیر مستقیم بر درآمد.

در آذرماه سال ۹۶، حدود  ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار کالا به فروش رسید. فروش بیش از نیمی از این تعداد، در 3 روز کمپین یلدای شگفت‌انگیز اتفاق افتاد. نکته‌ی جالب اینجاست که تعداد محصولات فروش رفته در هر روز کمپین یلدا 12 برابر روز‌های عادی بود. یعنی در شرایطی مشابه، با سیستم همکاری در فروش، در این 3 روز می‌توانید به اندازه‌ی یک ماه عادی درآمد کسب کنید.

تعداد سفارشات

علاوه بر رشد تعداد کالاها در یلدا، تعداد سفارشات هم افزایش پیدا می‌کند. طبق داده‌های ما، تعداد سفارشات در هر روز یلدا ۵ برابر بیشتر از روزهای عادی است. تعداد سفارشات در آذرماه سال ۹۶، حدود ۵۰ درصد بیشتر از ماه پیش‌تر بود؛ در شرایط مشابه، این یعنی ۵۰ درصد کمیسیون بیشتر.

کمیسیون‌های شگفت‌انگیز

سیستم همکاری در فروش یا افیلیت (Affiliate)، یک معامله برد برد برد است که در آن مشتریان، همکاران فروش و دیجی‌کالا، هر سه منتفع خواهند شد. به همین دلیل از امروز کمیسیون گروه‌های کالایی به طور متوسط 20% افزایش خواهد یافت تا یلدا به فرصتی بی‌سابقه برای همکاران فروش تبدیل شود.

تعداد مشتریان

اما مهم ترین عامل تاثیرگذار بر درآمد در سیستم همکاری در فروش، میزان فعالیت شما در جذب مشتریان و هدایت آن‌ها برای خرید از دیجی‌کالا است. پنل سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا، روش‌‌های جذاب و متنوعی برای تبلیغات در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید محصولات موجود در سایت دیجی‌کالا را به مخاطبان خود پیشنهاد بدهید.

یلدای شگفت‌انگیز فرصتی بی‌نظیر برای همکاران فروش دیجی‌کالا است. در فروش ویژه یلدای امسال، این تجربه پرسود را از دست ندهید. سهم شما از یلدای شگفت‌انگیز دیجی کالا چقدر است؟

[button width=”full” color=”green” link=”https://affiliate.digikala.com/?utm_source=blog-post&utm_medium=DIGIKALAMAG&utm_term=affiliate-guide&utm_content=Button&utm_campaign=affiliate” size=”big” align=”center” target=”_blank” outer_border=”true”]ورود به سایت همکاری در فروش دیجی‌کالا[/button]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.