برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۶ آذر ۱۳۹۸

یلدای شگفت‌انگیز 98 در راه است، شما آماده‌اید؟

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌کالا به سنت سال‌های گذشته، امسال هم در آستانه یلدا بزرگترین جشنواره خرید سال را برگزار می‌کند. این جشنواره با تخفیف‌ها و جوایز شگفت‌انگیز همراه است و شرکت‌های بزرگی با دیجی‌کالا در طول جشنواره دو روزه یلدای شگفت‌انگیز همکاری می‌کنند.

جشنواره یلدای شگفت‌انگیز از نیمه شب 29 آذر 98 آغاز می‌شود و تا پایان 30 آذر ماه ادامه دارد. پیشنهادهای شگفت‌انگیز جدید این جشنواره هم سر ساعت 12 شب، 9 صبح و شش بعد از ظهر هر روز در دسترس قرار می‌گیرد. بسیاری از کالاهایی که در این جشنواره قرار گرفته از محصولات برندهای ایرانی است. همه کالاهای این جشنواره تا 50 درصد تخفیف خواهند داشت.

در طول این جشنواره با نصب اپلیکیشن دیجی‌پی و ثبت اولین خرید، می‌توانید 5 هزار تومان اعتبار هدیه در کیف پول خود دریافت کنید. همچنین با دعوت از دوستان خود و ثبت خرید از طرف آنها، از 25 هزار تومان تخفیف در خرید خود استفاده کنید. فراموش نکنید با ورود به دیجی‌کلاب در طول جشنواره، هم 2 امتیاز دریافت کنید و هم یک شانس دریافت جایزه از گردونه برای خود داشته باشید.

در طول یلدای شگفت‌انگیز هر 100 هزار تومان خرید، یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی خواهد داشت. این قرعه‌کشی با شانس برنده شدن دو دستگاه پژو 206، یک سال سفر رایگان با تپ‌سی برای 100 نفر، سفر به پاریس برای 20 نفر از فلایتیو، یک سال ناهار رایگان از چیلیوری برای 40 نفر، 30 دستگاه گوشی هواوی p30 و یک سال استفاده از سبد محصولات منتخب کاله برای 100 نفر همراه است. در مورد جزئیات جایزه‌های قرعه‌کشی اینجا را بخوانید.

یلدای شگفت انگیز 98

ویژه برنامه دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز

شما می‌توانید جمعه و شنبه، 29 و 30 آذر 98 ویژه برنامه “شب‌های شگفت‌انگیز” را به صورت زنده از وبسایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا تماشا کنید. در “شب‌های شگفت‌انگیز” منتظر آیتم‌های جذاب یلدایی و دیجی‌کالایی به همراه مسابقه، قرعه‌کشی و مهمان‌های ویژه باشید. فراموش نکنید هر شب با نصب یکی از اپلیکیشن‌های دیجی‌پی و فیدیبو و خرید از آنها امتیاز کسب می‌کنید و شانس برنده شدن 40 کارت هدیه یک میلیون تومانی را خواهید داشت. 

برندگان قرعه‌کشی ویژه برنامه دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز

پنج‌شنبه و جمعه  29 و 30 آذر ماه، ویژه‌برنامه زنده شب‌های شگفت‌انگیز دیجی‌کالا هم‌زمان از آیو، آپارات، وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا به همراه مسابقه، مهمانان ویژه و قرعه‌کشی  برای طرفداران و مخاطبان دیجی کالا پخش شد.

در شب  اول شب‌های شگفت انگیز بین مشترکین فیدیبو که در  همان روز خرید کتاب انجام داده بودند قرعه کشی شد و به 40 نفر به قید قرعه جایزه 1 میلیون تومانی تعلق گرفت که اسامی برندگان به شرح زیر است:

علی مرتضایی

امیرحسین خراتیان

مهدیه ملازاده

آرش مطیعی

آرمین عبدلی

بهروز داور

الهه شمس

آرمین حاجی عزیزی

فائزه حیات بینی

فائزه نوروزی

فرشید طالبی

فاطمه یقطین

فاطمه قاسمی

فاطمه ضابطی

مهزاد بختیاری

امیرمحمد متقی باغخیراتی

حسین عظیمیان

بشرا حقیقی نسب

زهرا اسدی

مهدی عسکری

محمدمهدی متقی نژاد

مهدی اسدی

محمودرضا علی اکبرخان

مبینا کمال آبادی

مهران آقاجانانیان

پرنیا عالمی حریری

امیرحسین امانی

سالار پیران

صمید شیرمرد

شهرزاد فیروزبخت

امیر عباس پور

حسین سپهرآرا

وحید وفا

ملیحه کوشک باغی

در شب دوم شب‌های شگفت‌انگیز هم به مشترکین دیجی پی که در همان روز اپ دیجی پی را نصب کرده بودند یا یک تراکنش در آن انجام داده بودند قرعه کشی شد و به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی به آنها تعلق گرفت که اسامی برندگان به شرح زیر است:

جعفر جهانبخش

محمد محمدیانی

امیرحسین طبیبی

کاظم ثنایی

بهنام ورندیلی

مهرانگیز مهری‌نژاد

حسین کهن سیما دشتکی

سعید حسین‌زاده

سیدجواد حسینی

سیدمیلاد میر

علیرضا امیدوار

رقیه طاهرخانی

میلاد باستانی صفت

ابراهیم احمدنیا

محمدحسین نسیمی

رامین فرخیان

محمدعلی شاهزاد

امیرعباس حیدری

احسان میرزایی مقام

شاهین هیبتی

الهام ایلخاص

ناصر علمی

ندا دوستی

رضا شهیدی اسالمی

پیمان شرفیان

ترحم پناهی اجیرلو

صالح رضایی

حسین امیری

سجاد سبزکار

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.