برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۳ آذر ۱۳۹۵

یلدا، روز خرید اینترنتی ایرانیان

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

رخداد خريد آنلاين يلدای امسال (يلدای شگفت‌انگيز) از ٢٩ آذر به مدت ۳روز در دیجی‌کالا برگزار خواهد شد؛ بسيار بزرگ‌تر و پرهيجان‌تر از سال گذشته.

ديجي‌كالا به عنوان مبدع طرح رخداد فروش اينترنتی يلدای شگفت‌انگيز بر اين باور است كه برگزاری اين رويداد به عنوان روز بزرگ فروش اینترنتی همزمان با يلدا با فرهنگ ایرانی ما هم‌سو بوده و يلدا به عنوان یک روز خاطره‌انگيز و البته ایرانی، مناسبتی درخور برای برگزاری جشنواره فروش اینترنتی است و دلیلی بر تقليد از فرهنگ‌های بيگانه نمی‌بینیم. همه‌ی مردم در ايران اين روز را با تمام وجود دوست دارند و ما هم هر سال به احترام اين روز ایرانی تمام تلاش‌مان را برای مهيا كردن شرایط يك خريد اینترنتی لذت‌بخش مي‌كنيم؛ چنین است که در حال ثبت اين رخداد ويژه به مناسبت یلدا نیز هستيم.

پیش‌بینی کارشناسان دیجی‌کالا با توجه به تجربه‌ی برگزاری يلدای شگفت‌انگيز سال‌های گذشته، بازدید حدود ۵ ميليون نفر از جشنواره در یلدای سال جاری و خرید ٥٠٠هزار كالا با قيمت‌های استثناییست؛ این یعنی شکستن ركورد فروش ٥٠هزار عدد فقط از يك كالا در یک روز، که امسال محقق خواهد شد.

عرضه‌ی كالاهای متنوع و مورد استقبال مشتريان از جمله ويژگي‌های همیشگی جشنواره‌های فروش ديجي‌كالا است. پس در این جشنواره‌ی فروش هم مثل همیشه هرگز شاهد عرضه‌ی كالاهای در انبار مانده، كم استقبال يا تخفيف‌هاي غیرواقعی نخواهيد بود و كالاهای پرطرفدار با تخفيف‌های واقعي و بسيار جذاب عرضه خواهند شد.

امسال تنوع تامين‌كننده و كالا بسيار بيش‌تر از سال گذشته خواهد بود، ضمن این‌که توليدكنندگان ایرانی بيش‌تری هم در اين جشنواره‌ی فروش اينترنتي حضور خواهند داشت. امسال تلاش كرده‌ايم تخفيف‌های چشم‌گيرتری را برای خريداران اینترنتی فراهم كنيم و همين‌طور تعداد موجودی كالاها را نيز تا ميزان زيادی افزايش داده‌ايم. برای مثال براي برخی كالاها تا ٥٠هزار عدد موجودی در انبار آماده‌ی ارسال كرده‌ايم؛ موجودبودن کالا در انبار همان‌چیزی‌ست که در این سال‌ها همواره ویژگی ما در رساندن سریع کالا به دست مشتریان‌مان بوده است.

هم‌چون گذشته، تمام تلاش من و همکارانم در اين جشنواره، فراهم‌کردن امکان یک تجربه‌ی به‌يادماندنی همراه با مشوق‌های فراوان و تخفيف‌های واقعی با احترام به شأن مشتريان خوب‌مان خواهد بود. یلدای امسال در دیجی‌کالا منتظر شما هستیم.

‌   ‌‌‌ ‌‌‌

حمید محمدی

شریک‌موسس و مدیرعامل

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

   ‌‌

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.